דופק עובר 171
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקת שקיפות עורפית נאמר לי שדופק העובר 171 האם זה לא תקין? אנא תשובתכם
מיכל - דופק עובר נע בין 140 ל-180, והערך שאמרו לך תקין לגמרי. המשך הריון קל ובריא !
היי בדיוק אתמול עשיתי אקו לב עוברי ורופא הסביר לי שדופק של העובר בזמן שינה הוא כ120, וכאשר העובר פעיל הדופק מגיע ל160. אני לא חושבת שדופק 171 מעיד על בעייה (יכול להיות שהעובר שלך מאוד פעיל), אבל בכל מקרה כדאי לשאול רופא בביקור הבא. בהצלחה.
דופק העובר הוא בין 120-160. ייתכן ואין בעיה, אך כדאי להתייעץ עם רופא ואולי לבקש הפניה לבדיקה (אקו לב וכו').