שקיפות עורפית עובי 2.7-דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אנא תשובתכם דחוף עשיתי שקיפות עורפית וקיבלתי תוצאה של 2.7 ןדופק העובר היה 171 האם הנ"ל מעיד בהכרח על בעיה? אנא תשובתכם אני לחוצה מאוד
מיכל - על הדופק כתבתי לך בהודעה השניה, הוא תקין לגמרי. שקיפות עד 3 מ"מ נחשבת לערך תקין. האם עשית גם בדיקת דם ? אם כן, תקבלי תשובה משוקללת באחוזים. למה את חוששת ששתי התוצאות מעידות "בהכרח על בעייה" ? אם לא אמרו לך שיש חלילה בעייה, אל תנסי לחפש את השלילי. כל עוד התוצאות בטווח התקין - סביר להניח שהכל בסדר. המשך הריון קל ובריא !