הריון-עצירות קשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 12. ניסיתי כל הפירות מיובשים, פשתן, פסיליום, docusate sodium שאלות: 1) מה עוד אפשר לנסות לעצירות? 2) האם אפשר להשתמש ב-proctoglivenol or ointment of nifedipine לפיסורה וכאבים שיש לי. שניהם עזרו לפני ההריון אך אולי עכשיו יש בעיה בגלל העובר? תודה רבה. אנה
אנה שלום אני לא מומחית אך בהריון הקודם שלי סבלתי מעצירות כתוצאה מכדורי ברזל. עברתי לקחת כדורי ברזל בשם אקטיפרין והכל עבר לי בהצלחה
לפי הספר של בר ניתן להשתמש לעצירות בנרות גליצרין.