הריון ? - דחוף!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאחר שנה של ניסיונות לקחתי החודש איקולומין, והמחזור מאחר לי ביומיים. עשיתי עכשיו בדיקה ויש קו בהיר של תשובה חיובית. השאלה עד כמה זה אמין והאם יכול להיות שזה נובע מהתרופה אותה לקחתי ? איך מוודאים שאכן מדובר בהריון ???? תודה
הי, לי היה בדיוק בדיוק אותו הדבר פס ורוד בהיר היום אני בסוף שבוע 34 (-: אם את רוצה לוודא ליתר בטחון, את יכולה לבקש הפניה לבדיקת דם ואז תוכלי לדעת בוודאות אבל מניסיוני הבדיקות הללו מאוד אמינות ואם יש פס אפילו הכי קטן- זה די וודאי בהצלחה!!