רעלת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהריון הקודם שלי הובחנה רעלת הריון בשבוע 30 שהחלה בל.ד גבוה לאחר שבועיים החל גם קצת חלבון בשתן מספר ימים לאחר מכן קיבלתי התקף HELP ונותחתי קיסרי. האם יש דרך למנוע רעלת כזו חריפה גם בהריונות הבאים? יש לציין כי שמרתי נחתי ושתיתי המון.
את צריכה להתייעץ עם רופא. לפי מה שקראתי - למי שלוקה בהריון ברעלת יש סיכון לרעלת גם בהריון הבא. אולי מעקב וטיפול מוקדם יותר בלחץ הדם. ידוע גם, שלמי שיש קרישת יתר ומקבלת אספירין במינון נמוך, הדבר יכול לעזור במניעת רעלת. כדאי להתייעץ עם רופא לפני הכניסה הבאה להריון.