הריון וויטמינים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר ברצוני להרות , שמעתי שעוד לפני המחזור צריך לקחת ויטמינים. מה מומלץ בדיוק לקחת וכמה זמן לפני? תודה מראש יעל
הי, מומלץ מאד ליטול חומצה פולית כ-3 חודשים לפני הכניסה להריון למניעת מומים אצל העובר. השאלה ה באה המתבקשת היא - אם אני לא אהרה תוך 3 חודשים? הדבר אינו משנה. לי לקח יותר משנה להרות ובכל הזמן נטלתי את הכדורים והרופא הסביר לי שזה בסדר גמור, כי הגוף פולט את העודפים תמיד בצורה מבוקרת... עד כמה שידוע לי, הכדורים משווקים ב-3 כמויות - 400 mcg 800 mcg 500 mcg אני נטלתי את הכמות הגבוהה ביותר (כך הרופא המליץ לי) - 800. שיהיה לך בה-צ-ל-ח-ה........ ליאם