G6PD
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לבעלי רגישות G6PD. האם יתכן שהעובר רגיש אף הוא? ואם כן, האם עלי לשמור תפריט מוגבל כמו בעלי ?
G6PD הוא מחסור באנזים שמפרק חומר מסויים בגוף , בדרך כלל זה מתקשר לאנמיה . לי יש את זה ולכן אני נמנעת מלאכול פול .ישנה סבירות מסויימת שגם לעובר שלך יש אבל את זה בודקים מיד לאחר הלידה . במקרה שלי לתינוקת שלי אין G6PD. אני ממליצה לך גם להימנע מאכילת פול גם לא לגעת בזה , לא להשתמש בסטילה לעיניים ובתרופות ומזונות המכילים סולפה-אני לא יודעת עד כמה זה משפיע על העובר אבל ליתר בטחון. כדאי גם שתתיעצי עם הרופא שלך לגבי מזונות ותרופות נוספות. בהצלחה!!