אולי מישהי יודעת?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בנות כבר שאלתי אך טרם נעניתי... האם מישהי יודעת אם מותר לעבור טיפןל להסרת שיער לצמיתות במחט חשמלית (אפילציה) במהלך ההריון, ממתי, האם לא מסוכן. ציין כי מדובר בטיפול להסרת שיער בפנים ולא בבטן או במפשעות בבקשה תענו לי (ואם זה היה בהסתמך על התייעצות עם רופא) תודה
הי לי, אין לי נסיון בנושא ולא שוחחתי על כך עם רופאים אבל מהכתוב בספרים לא צריכה להיות שום בעיה בטיפולי הסרת שער למיניהם, גם לא בבטן או במפשעה. תחשבי על זה, הרי מדובר בטיפול בשכבה העליונה של העור, הרחם והעובר מוגנים עמוק בתוך האגן, או חלל הבטן בשלב מאוחר יותר! הייתי מתיעצת גם עם מכונים המטפלים בהסרת שער, בטוח יש להם נסיון עם זה. בהצלחה.