האם אני בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חג שמח לכולן. עברתי החזרה של שני עוברים לפני 13 ימים, לא קיבלתי עוד את המחזור, והוא לשמחתי גם לא מראה סימני הגעה, יש לי צמרמורות מידי פעם (אני לא חולה ולא כואב לי הגרון או משהו כזה), החזה מלא ורגיש גם כואב, וכואב לי בצדדים מידי פעם ולפעמים גם ברגליים. אני מתה מהמתח לקראת בדיקת הדם מחר!!!!!!!!האם מישהי שהייתה או שנמצאת כעת בהריון מכיה את הסימנים שתארתי. נ.ב. אף פעם לא הייתי בהריון וטיפול ההפרייה ב: IVF הוא כעת הטיפול הראשון. תודה מראש למי שתענה וחג שמח לכולנו.
הי שרית, לפי התאריך אני מניחה שאת כבר יודעת אם את בהריון או לא, מקווה מאד בשבילך שכן, הסימנים שתארת נשמעים מעודדים מאד. תעדכני, אביגיל.