יום כן ויום לא?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רופא הנשים המליץ לעשות סקס יום כן יום לא, כ- 10 ימים לאחר היום הראשון של המחזור . אולי כדאי כל יום? (גם בשביל ההנאה וגם בשביל המטרה?) האם כל יום לא פוגע באיכות הזרע? תודה
הי פומפונית, בתור אחת שלקח לה זמן רב להכנס להריון, אני מסכימה עם הרופא שלך משתי סיבות: 1. אחרי תקופה גם יום כן יום לא נראה המון ונמאס מאד... אז אולי בהתחלה זה כיף כל יום ותהנו אבל קחו בחשבון שלא תמיד נקלטים בחודש הראשון וזה יכול להתחיל להיות מבאס ושגרתי. 2. זרע הגבר נשאר בגוף האשה 3 ימים. הביצית נמצאת בגוף מקסימום 48 שעות כך שאם שוכבים יום כן ויום לא יש סיכוי גבוה לשידוך מוצלח. בהצלחה.