האים זאת הרגשה של העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 17 להריון ואתמול היתחלתי להרגיש קירקורים מוזרים האים יתכן שזהו תחושות של תזוזות העובר?האים מישהי מרגישה כך?
היי א. אם זהו ההריון הראשון שלך עדיין קצת מוקדם להרגיש את העובר, למרות שזה מאוד אישי והכל יכול להיות. ב. מה זאת אומרת קירקורים? אני זוכרת את הפעמים הראשונות שהרגשתי את העוברית זזה זה היה דומה לבעיטות קלות מאוד (מהתחלה חשבתי שזה התכווצות שרישרים). בכל מקרה, תוך זמן קצר התנועות מתחזקות ואז כבר לא יהיו לך ספקות. בהצלחה.
הי לפי כל המאמרים שקראתי מתחילים להרגיש משבוע 17 עד 20. גם אני התחלתי להרגיש כל מיני דברים בשבוע 17-18 הריון ראשון ,את אף פעם לא יודעת למה לצפות ומתי ומה תרגישי ,כמה שחברות לא יספרו לך עד שלא תרגישי לבד לא תביני