תרופות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בתחילת הריון (שבוע 7) ויש לי דלקת גרון אינני מתכוונת לקחת אנטיביוטיקה אך האם אפשר לקחת משהו טבעי למשל אקטי פלוס?
מנסיון רב ועשיר בנושא - אני מציעה לך לעשות בדחיפות משטח גרון, אם יש לך חידק שום דבר לא יעזור חוץ מאנטיביוטיקה, ואז החיידק עלול להזיק להריון הרבה יותר מהתרופה. לגבי תרופות שיתנו לך - תודאי באחד המרכזים הטרטולוגיים (יש באסף הרופא ובבילינסון) שהתרופה מתאימה להריון, או בספר של עמוס בר - יש פרק של כל התרופות המותרות. אם זה לא חיידק אלא משהו ויראלי אפשר לעבור את זה גם בלי כלום, פשוט חכי כמה ימים וזה יעבור. לגבי התרופות ה"טבעיות", כדוגמת פרופוליס וכו' - הרופא שלי טוען שהן הרבה יותר מסוכנות להריון מאנטיביוטיקה, כיון שגם הן עוברות תהליכי ייצור כימיים, אך מכיוון שהן יחסית חדשות בשוק עדיין לא ודאי שאין להן שום השלכות מזיקות. הדבר היחיד הבטוח זה סטריפסילס.