פרוגסטרון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בבדיקה שערכתי ביום ה-23 של המחזור לפרוגסטרון - עקב הפלות חוזרות - התוצאה היתה 34 ,הנתון נראה גבוה לעומת מידות היחס. מה זה אומר?? תודה,שרון
שרון - אני לא רופאה, אבל קצת מבינה בפרוגסטרון. למיטב ידיעתי, הרמה עולה לקראת הביוץ ונשארת גבוהה. אם אין הריון - יש נפילה בפרוגסטרון, ואז הרירית מתפרקת ומתחיל מחזור. אם נקלט הריון - הרמות ממשיכות לעלות. שימי לב למידות היחס - מציינים שם כמה קטגוריות : גברים, נשים לפני גיל הפוריות או אחריו, ובשלבים שונים של ההריון. אצלי הבדיקות היו תמיד ביום האיחור, או יום אח"כ, והערכים היו מ-60 ומעלה - וזה נחשב לערכים נמוכים, כך שהערך שלך לא נראה לי בעייתי. אם הפעם תצליחי להרות, תמשיכי לעקוב אחרי הרמות, יכול להיות שזה יסביר את ההפלות החוזרות שהיו לך. בהצלחה !