תרופות בזמן ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בשבוע ה 9 להריון ,לאחר בדיקות שתן התגלה כי יש לי דלקת בדרכי השתן,הרופא מיד נתו לי מרשם ל moxipen אותו נתלתי במשך 7 ימים. שוב חזרתי אם בדיקות שתן ושוב התוצאות לא טובות.הפעם הרופא נתן לי macrodantin שוב אנטיביוטיקה לתקופה של שבוע ימים.האם זה לא מזיק ? הרי זה הוא זמן כל כך "קריטי" כל המערכות מתיצבות כבר עכשיו .... אודה על התגובה המהירה אירה
שלום, תוכלי להפנות את שאלתך לפרופ' אור-נוי במרכז הטרטולוגי בירושלים(מרכז מידע לשמוש בתרופות), טלפון 02-6243663 או 02-6243669 . בפורום פה רופאים עונים רק לעיתים נדירות. בברכה