ספורט בשבוע 11
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום היום שחקתי טניס כשעה- יש לציין כי אני לא מתמידה בספורט בדר"כ - האם יש סיבות לחשש? מותר בכלל לעסוק בספורט בשלב זה של ההריון - או בכל שלב אחר? האם עשיתי טעות מרה?
מירב שלום רב מהמאמרים שקראתי: פעילות גופנית בזמן ההריון חיונית ורצויה בתנאי שלא תאמצי את הגוף יתר על המידה. אין שום בעיה בהמשך חיזוק שרירי הגוף. מה שכן חיזוק הבטן צריכה לזכות ביחס יותר מיוחד כל שער הפעילויות ניתן לבצע כרגיל ,לפחות עד שהבטן לא בולטת. אם חשת רע לאחר הפעילות הגופנית נראה שאימצת את עצמך יותר מדי -נשיא להמנע ממאמץ יתר בתקופה שבה את בהריון. המלצה "מחברה"