בעיות עיניים בלידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עתידה ללדת בעוד חודשיים. יש לי בעיית מספר גבוה מאוד (20-) וצילינדרים רופא עיניים מומחה שבדק אותי לפני כשנתיים אמר לי שבגלל שיש לי בעיית ראייה כזו אני אצטרך ללדת בניתוח קיסרי מחשש שלחץ הלידה יגרום לעיורון . כעת חודשיים לפני הלידה רופא הנשים שלי אומר לי שזה סתם שטויות ואין לי בעיה ללדת לידה טיבעית יש לציין כי אני סובלת מקרנית שטוחה ולכן המספר הגבוה אני לא יודעת מה לעשות עכשיו אני מאוד מבולבלת מקווה מאוד שתיתן לי חוו"ד מקצועית איך ללדת ומה הסיכון תודה מראש לירז
מה אין אף אחד בפורום שיכול לעזור לי?????????????????????????????.