לא מפסיק לרקוד...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 24, מהרגע שאני קמה ועד שאני הולכת לישון התינוק לא מפסיק לזוז בבטן, זה משגע אותי !!!!! אני מרגישה כל תנועה הכי קטנה במהלך היום ובתכיפות מאוד גבוהה. גם בבדיקות המוקדמות שביצעתי כגון סקירה ושקיפות עורפית היתה תזוזה מאוד רבה לתינוק.... שאלתי בנות מסביבי ואף אחת לא הרגישה כמוני בחודש כה מוקדם. האם זה נורמלי?
היי אני גם בשבוע 24. כבר משבוע 18 (כולם אמרו לי שזה בלתי אפשרי) התחלתי להרגיש את התנועות. נכון להיום יש ימים שהיא ממש לא מפסיקה לזוז (אפילו לא נותנת לי לישון), אך גם יש ימים שהיא זזה מעט יחסית. בכל מקרה, אני תמיד שמיחה להרגיש אותה זזה, כי כך אני יודעת שהיא בסדר. הריון נעים!
אני בשבוע 20 וכבר 3 שבועות יש לי רקדנ/ית ברחם וזה מקסים וזה מדהים אז תהני.ושאלו יהיו הצרות שלנו.