תנועת העובר - דחוף מאוד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זה ההריון הראשון שלי, אני בשבוע 21 להריון לא מרגישה בכלל תנועת עובר, באיזה שבוע האישה בהיריון מרגישה את תנועת העובר .
אני בשבוע 20, גם הריון ראשון, וגם אני עדיין לא מרגישה תנועות עובר. ביום חמישי שאלתי את הרופא והוא אמר שאין סיבה לדאגה ושעוד מעט אתחיל להרגיש. במוניטור רואים שהעובר זז אבל אני לא מרגישה. תהיי רגועה, זה יבוא.
לתקווה ונורית - בעוד כמה שבועות ודאי תרגישו היטב את התנועות, ואז תיזכרו שבעצם הרגשתם כבר קודם את התחושה הזו, רק אולי לא ידעתם לזהות אותה ולקרוא לה בשם. אין שום סיבה ללחץ !!!
כחה זה בהריון ראשון לא מרגישים את העובר עד שבוע 22 אחר- כך את תרגישי אותו אז אין לך מה לידעוג בהצלחה ולידה קלה .