בחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן, אני סובלת מבחילות אך לא מבחילות בוקר אלא בחילות בשעות הערב כאמור אני בהריון בשבוע 8 ורציתי לדעת אם זהו דבר הגיוני..... אודה על תשובתכן חג פסח כשר ושמח לכולן!!!!!!! (:
Oshrat, It is not known why they call it "morning sickness" It can be all the day long. so, it is very logical and natural that you have it in the evening. I am about to finish the third trimester and had it troughout the day. I wish you "heryon kal, na-im umutslach. Chag sameack ve-Kasher!
זיו, תודה רבה,חג שמח וכשר גם לך והכי חשוב לידה קלה !!!!!!!!