קשר בין בעיות בעיניים לניתוח קיסרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מומלץ ללדת בניתוח קיסרי למי שמרכיבה משקפיים והמספר שלה גבוהה וגם אם ישנן בעיות אחרות בעיניים כגון שרירים חלשים בעיניים והגבלה בתנועות העיניים לכל הכיוונים?
יפית - זו שאלה לרופא עיניים, אבל אני מרכיבה משקפיים במס' די גבוה (מעל 5.5), ילדתי 6 לידות רגילות ללא שום מגבלה בגלל העיניים. מה שכן, בהריון צורת העין משתנה, ולכן יש בעייה להרכיב עדשות מגע, לפעמים עד חודש אפילו לאחר הלידה. חוץ מזה, לא ידוע לי על בעיות עיניים שמונעות לידה רגילה ומחייבות ניתוח קיסרי, אבל שוב - עדיף להתייעץ עם רופא עיניים שמכיר את הבעייה הספציפית שלך.