האם אני בהריון????
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, אז ככה, ב-8 לפברואר עברתי הפלה טיבעית בשבוע 6 , מחזור ראשון קיבלתי ב-8 למרץ. המחזור שלי לפני ההפלה היה תקין לחלוטין כל 28 יום. לפני כשבוע בערך גדל לי החזה בצורה משמעותית והתחילו לי כאבים חזקים בבטן התחתונה . לא התאפקתי ועשיתי 2 בדיקות הריון שיצאו חיוביות אבל עם פס חלש ביותר. היום עשיתי את השלילית (שאגב היא מחברה אחרת) והיא יצאה שלילית. האם אני בהריון?
עדיף שתלכי לרופא ותעשי בדיקה כבר ואז תדעי. בהצלחה!
ניקי, מניסיוני, יש בדיקות הריון מסויימות שיכולות לזהות רמות בטא נמוכות מאוד, ויש שלא. גם בבדיקות שאני עשיתי (אפילו לאחר שבוע איחור בוסת) ראיתי קו מאוד מאוד חלש :-) בעלי אפילו צחק עליי שרק עם מיקרוסקופ אפשר לראות אותו..... ופשוט הפכתי לאובססיבית... האמת, הוא צדק אבל לי זה נתן שקט נפשי. אני מציעה לך לחכות עוד מספר ימים ואז לעשות שוב את הבדיקה. וכמובן, לעשות בדיקת דם, שהתוצאה שלה היא האמינה מכולם.