Ziv
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי כן מחר תשלח חבילת מכתבים בדואר. חס וחלילה בצקות. יופי! בעניין העצירות להרבות בשתייה. פירות ירקות (גם מבושלים) סיבים תזונתיים. שזיפים (להרתיח, לקרר ולשתות את המים). טחורים זו בעיה רצינית של כאבים וגרד באיזור הרקטום - יש להמנע ככל האפשר ממצב זה. בעניין מי השפיר - לא יודעת אם את חייבת. יש בכך סיכון יותר גדול מהולדת ילד עם תסמונת דאון. תשקלי היטב! עדכני אותי לגבי הבדיקה ביום חמישי. ב ה צ ל ח ה !!! יום טוב ושמח! אור
i am pleased to hear about it. do you know if solgar is an israeli company? your husband should know.
סולגאר - תוצרת שוויץ. בעלי אינו מרוצה. (צריך לברר יותר לעומק) הוא יזכר בשם של חברה אחרת ואני אכתוב לך. לא כדאי להעמיס וויטמינים. תתיעצי עם ד"ר סדן או מלינגר, גם בקשר למי שפיר וגם אודות האולטראסאונד.