התפתחות העובר בשבוע 7 מיום ההתעברות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן! ברצוני לדעת האם רופא הנשים שלי יוכל לומר לי בשבוע השביעי להתעברות באם יש שק הריון 1 או יותר והאם ההריון תקין,אודה לכן על תשובתכן המהירה!!!!
קרן - בשבוע 7 רואים אם יש שק אחד או יותר. לא תמיד אפשר לזהות בשלב הזה תאומים, אם הם נמצאים באותו השק. לגבי תקינות ההריון - עד הלידה אף אחד לא יכול להגיד כלום בוודאות... אנחנו עוברות כל בדיקה אפשרית כמעט, בתקווה לדעת שהכל תקין, אבל לא כל דבר רואים בבדיקות. הרופא יראה אם ההריון בתוך הרחם, ואם הגודל והצורה תקינים לגיל ההריון, ואח"כ יתחילו סדרת הבדיקות כדי לגלות אם ההריון תקין. בהצלחה !