כאבים והקאות חודש שישי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אני בסיומו של החודש השישי ומרגישה די רע. יש לי כאבי בטן נוראיים (התכווצויות וגם סתם כאבים חדשים שמחייבים אותי להחזיק את הבטן כשאני הולכת). בבדיקה אצל הרופא המטפל שלי נאמר לי שהכל בסדר. אני שותה ה מ ו ן מיים ומשתדלת לנוח אבל זה לא ממש עוזר... מלבד זה, אין לי תאבון ואני מקיאה המון. מה קורה לי???????? מה אפשר לעשות? המיואשת.
הכאבים הם קבועים או באים והולכים? התכווצויות וכאבים מחייבים לדעתי פנייה למיון. בכל מקרה, יש הריונות קלים ויש קלים פחות. הקאות וחוסר תאבון אופייני לפעמים גם במהלך ההריון אצל נשים מסויימות. תרגישי טוב!