Ziv
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי! מה שלומך? האם רופאך ראה את האולטראסאונד, ומה אמר? בחג נהיה אצל שרה, ובהמשך נוסעים לטבריה לארבעה ימים, כך שלא אוכל להכנס לפורום. מה איתך האם הוזמנת לבלות את הסדר אצל החברה? חג מאד שמח! אור
Hi, i will go to NY for the seder. don't know how long i will stay there. i got invitation here as well, but prefer to be with the family. I have to go will write more later.
היי! יופי העיקר שלא תהיי לבד בחג. מסרי ד"ש ! צילה ועזרה יגיעו ביולי לניו יורק. סעי בזהירות! חג שמח ומאושר!