לצליל היקרה..........
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל היי. עוד יומיים (יום ג') אני נכנסת לשבוע 14 ומאתמול או שאדייק מיום שיש נדמה לי שאני מרגישה כמו שהעובר זז הרי ההרגשה היא שונה כמו פרפרים בבטן או כמו שמתארים בספר כאילו יש לי דגיג קטן בבטן אבל אני לא בטוחה אם אני אמורה בשבוע כזה להרגיש אותו למרות שזהו הריון ראשון. לכן אני שואלת אותך האם זה יכול להיות או שעדיין מוקדם ורק בעוד מס' שבועות ארגיש? אודה על תשובתך ושיהיה לך שבוע נפלא, רינת.
היי רינת, כבר שבוע 14 ? לא להאמין איך הזמן טס... אני לא הרגשתי אף פעם תנועות לפני שבוע 18 בערך, אבל שמעתי מהרבה נשים שהרגישו אפילו בשבוע 14. אולי את בין המאושרות ? אבל גם אם לא, כיף לחשוב על העובר ולדמיין איך הוא זז ומשתולל... בעוד כמה שבועות תדעי בוודאות איך התחושה, ואז תוכלי במבט לאחור לומר אם מה שאת חשה היום זה תנועות אמיתיות. המשך הריון קל, בריא ומהנה !