מתכננים הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1. האם יש צורך לחכות אחרי גלולות זאת אומרת לשמור חודש ואז רק לנסות? הרופא שלי אמר שאין צורך אבל חברות אומרות שכן. 2. צריך לעשות חיסונים כמו אדמת למשל לפני הריון (חליתי בילדותי)? חברה אומרת שבכל זאת צריך הרופא לא הזכיר את זה בכלל 3. האם יש עוד דברים שכדאי? תודה רבה שגית ואוהד
בגלל שהרופא נתן לנו אור ירוק נתנו גז ויתכן שאני כבר בהריון מה עושים במקרה כזה? שוב תודה
מומלץ לקחת חומצה פולית 3 חודשים לפני ההריון וב 3 חודשי ההריון הראשונים - לפי מחקרים זה עוזר במניעת מומים בעובר. אם את כבר בהריון אז מזל טוב. תחכי כמה ימים ותלכי לרופא הנשים שלך.