בקשת עזרה בייעוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, זו הפעם השנייה שאני מנסה לפנות אלייכם/ן במגמה לקבל איזו שהיא תשובה או ייעוץ לגביי הסוגייה הבאה: אישתי נמצאת בחודש הראשון להריונה . היא צורפת במקצועה ומתוקף עבודתה היא עובדת גם על מכונת הלחמה למתכות בלייזר ( כ-10 דקות ביום ). חשוב לציין שכיוון ההלחמה וההלחמה עצמה מתבצעת דרך עיינית וחלק הגוף היחידי שנחשף להלחמה אלו הן כפןת הידיים. אודה לכם/ן אם תייעצו לי בנושא , האם זה מסוכן ? והאם יש לזה השפעה על ההריון ? במקרה שהסוגייה הנ"ל אינה מוכרת , אודה לכם/ן אם תפנו אותי למקור שיוכל לספק לי תשובה ( במידה וידוע לכם/ן על מקור כזה ). תודה רבה מראש - ערן. e-mail: [email protected]
ערן - זו שאלה לרופא, לא לפורום כמו שלנו. כדאי לך לשאול בפורומים רפואיים - www.starmed.co.il www.health-pages.co.il אני מקווה שתקבל שם תשובות מקצועיות ומהירות. בהצלחה !
צליל, תודה רבה לך ערן.