הריון אחרי הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 27 לפני 9 חודשים עברתי הפלה מרצוני, לפני חודשיים ניכנסתי להריון רצוי אך הוא ניגמר בהפלה מכוון שלא היה דופק לעובר וזה היה לפני חודש וחצי כעת אני בהריון שוב ז"א לא קיבלתי מחזור מההפלה. האם יש סבירות שגם כעת יהיה לי אותו מקרה. ומה הסבירות להריון תקין.
היי צער לי לההריון הקודם נגמר בהפלה, אבל הדבר המעודד הוא שאחרי הפלה אחת יש לך סיכוי ללדת תינוק בריא כמו לאישה שלא עברה הפלה (קראתי שזה נכון גם לגבי נשים שעברו שתי הפלות רצופות). הסיכוי להפיל עובר בשליש הראשון הוא כ-15%, כך שרוב הסיכויים שהכל יעבור בשלום. בהצלחה רבה.