Ziv
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי ziv! מה שלומך? עניתי לך בעמוד 2009, כנראה שמזמן לא גלשת כאן. סוף סוף סיימנו את הפרוייקט. האם נפגשת עם הד"ר? ביי אור
Hi, mazal tov for finishing the project. i hope your doughter enjoyed working on it. I've been feeling bad for the last 4 days. my nausea and vomiting got sever i hoped it will be gone by now. (i am 12 weeks now. i have a genetic consulation on wednesday. when does it over??? shabat shalom.
היי! לא ציפיתי שתעני היום. יום שישי, את עובדת עד שעה כזו? זה הזמן לסיום הבחילות וההקאות זה ממש קרוב! החזיקי מעמד! שבת שלום! בהצלחה! אור