חומצה פולית ולחץ בחזה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , לפני כשבוע התחלתי ליטול חומצה פולית (כצט) לקראת הריון והתחילו לי תופעות של עצירות ולחצים בחזה. בעלון של החומצה הפולית צויין כי במקרה של לחצים בחזה יש להפסיק ליטול את החומצה הפולית ולפנות לרופא. 1. האם לנסות חומצה פולית של חברה אחרת ? 2. האם יש תחליף טבעי לחומצה הפולית ? אודה מאוד על תשובה מהירה ...
Ya'ara shalom, First, consult your dr. You can try a medicine produced by other company. it could be that you are sensitive to one of the other components of the medicine you took. food especialy dry beans (kitnyot)contains folic acid. as far as i know the synthetic folate is more efficient than the natural form. hope it is helpful. shabat shalom