הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' שלום רב, הנני בת 24 וחצי. מחזור הווסת שלי תמיד היה סדיר. מזה 2 אינני משתמשת בגלולות למניעת הריון וגם כן לא היה שינוי במחזור - אורכו נשאר כ- 26 ימים. בחודשיים וחצי האחרונים אינני משתמשת באמצעי מניעה בכוונה להרות. עברתי את הבדיקות הגניקולוגיות הנדרשות ולא נצפתה שום פתולוגיה. בחודש שעבר, היה איחור בן שבועיים בווסת והיא הייתה בלתי רגילה - שבוע אחד היו רק הפרשות כהות ואחר כך רק הפרשה דמית רגילה. החודש לא הייתה הפרשה דמית כלל, אלא רק כ- 4 ימים היו רק הפרשות כהות בכמות זעירה. בנוסף, מזה 4 ימים אני חשה מין "דקירות" בבטן התחתונה האם עלי לגשת לרופא להיבדק? תודה
Elinor, if it is important to you to get a reply form a Dr. ask your question in forum gynicology.
אני מציעה שתעשי בדיקת הריון ביתית, על מנת לבדוק אם את בהריון. אם כן, תגשי לרופא, על מנת שיוודא שההריון תוך רחמי. ההריון הראשון שלי, התחיל עם דימום די חזק, במועד קבלת המחזור, אך היה הרבה יותר חזק ממחזור רגיל ונמשך כיומיים במקום 4. לאחר מכן היו לי הפרשות חומות, וכאבים בבטן התחתונה ובצדדים.... במקרה שלי לאחר בדיקת ההריון - שיצאה חיובית, הרופא לא הצליח למצוא שק, ולבסוף זה נגמר עם הריון מחוץ לרחם.... על מנת שתהיי רגועה, אני מציעה לך לעשות את הבדיקות.
אלינור כתב/ה: > > דר' שלום רב, > הנני בת 24 וחצי. מחזור הווסת שלי תמיד היה סדיר. מזה 2 אינני > משתמשת בגלולות למניעת הריון וגם כן לא היה שינוי במחזור - אורכו > נשאר כ- 26 ימים. > בחודשיים וחצי האחרונים אינני משתמשת באמצעי מניעה בכוונה להרות. > עברתי את הבדיקות הגניקולוגיות הנדרשות ולא נצפתה שום פתולוגיה. > בחודש שעבר, היה איחור בן שבועיים בווסת והיא הייתה בלתי רגילה - > שבוע אחד היו רק הפרשות כהות ואחר כך רק הפרשה דמית רגילה. > החודש לא הייתה הפרשה דמית כלל, אלא רק כ- 4 ימים היו רק הפרשות > כהות בכמות זעירה. בנוסף, מזה 4 ימים אני חשה מין "דקירות" בבטן > התחתונה > האם עלי לגשת לרופא להיבדק? > תודה > > >