כאבים בבטן תחתונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע הרביעי-חמישי. - עוד כשבועיים אבצע אולטרסאונד כדי לגלות את גילו המדוייק של העובר והאם הכל תקין. לעיתים אני חשה בכאבי בטן תחתונה - מחושים, או סוג של התכווצות קלה. קראתי על הריון חוץ רחמי ואני די חוששת. באיזה שבוע אפשר להבין שאכן מדובר בהריון תקין, ולא חלילה בהריון חוץ רחמי?
חגית: הכאבים שאת מרגישה הן כתוצאה מההריון כלומר כמו שאת יודעת הרחם גדל ויחד איתו גם עומד להתפתח עובר, לפי דעתי אין לך מה לחשוש זה טבעי שיהיו לך כאבים והאמת שגם לי היו בהתחלה עד שהגוף מתרגל, כשתעשי אולט' בעוד שבועיים תוכלי לראות שההריון תקין וגם תוכלי לראות עובר עם דופק. אז שיהיה לך בהצלחה, רינת.