מחזור לא סדיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני הפסקתי לקחת גלולות לפני כחצי שנה. מאז היו 3 חודשים של מחזור סדיר ולאחר מכן שוב התבלגן. אני רוצה להיכנס להריון, כבר חודשיים קיבלתי כדורים לזירוז קבלת ווסת. איך אני יכולה לדעת מתי והאם מתרחש אצלי ביוץ. כבר מספר פעמים ביקשתי מהרופאה שלי לתת לי איזשהי בדיקה, אבל היא אומרת שאין שום בדיקה כזו. מה עלי לעשות??? הרי לא ייתכן שאני זו שאמורה להמציא כל מיני בדיקות אפשריות ולא הרופא. תודה
אלי יקרה, שלום! יש בבית מרקחת ערכה מיוחדת לאיתור יום הביוץ אשר על האריזה רשום כי הוא מדוייק ב-99.9% ויש בה 5 ערכות קומפקטיות ותוצאת הבדיקה היא מהירה תוך מס' דקות ופשוטה ביותר. "מדיטסט - ערכה לבדיקת ביוץ ביתית" כך רשום על זה. מתוך ניסיון הדבר עובד! רק מה, קחי בחשבון שהתענוג הזה עולה בסביבות ה-200 ש"ח (אם זכרוני אינו בוגד בי), אולם התמורה בהתאם. יאללה, קדימה לעבודה ושיהיה בכיף ובהצלחה מירבית...