לצליל ולבנות - עדכון אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי לכולן, באמת שהרבה זמן כבר לא נכנסתי לפורום, אבל זה הזמן לעדכן שלפני שבוע בדיוק, ביום שלישי, פעמיים כי טוב, ילדתי את הנסיכה ששמה כנראה יהל,. ניתוח קיסרי מוזמן בתל השומר, הכל דפק כמו שעון שוייצרי, בחדר לידי ילדה ביתה של חברה טובה מהעבודה,כך שמלבד ההורים ובעלי גם נוכחות של חברה טובה עזרה. הנסיכה נולדה קרוב לארבעה ק"ג, כך שהניתוח היה מוצדק ביותר. ההחלמה היתה קלה שבעתיים מהלידה הראשונה וירדתי מהמטה כמעט לבד בערך 6 שעות אחרי הניתוח. בהזדמנות זו אני רוצה לאחל לכל ההריוניות המשך הריון קל ובריא וכמובן לידה קלה עד כמה שניתן. אני אשתדל לעדכן מדי פעם, אין לי אינטרנט בבית רק אצל ההורים. לצליל, תודה על העזרה ולדנה על ההתענינות וגם לכל הבנות שהיו כאן קלי, קרן פ. איריס ומיכלי. ב ה צ ל ח ה
תרגישי טוב (נהדר לשמוע שהתאוששת בקלות !) ותגדלו את יהל בקלות ובשמחה, עם המון אושר ונחת !!!