הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אנו רוצים להרות ואמרו לנו כי עלי לקחת חומצה פולית במשך שלושה חודשים, מישהו יודע האם עלי להפסיק עם הגלולות בד בבד עם הכדורים או שמא להיפך? האם זה באמת עוזר תודה
אין קשר בין הגלולות לחומצה הפולית. אם את רוצה להיכנס להריון תפסיקי עם הגלולות. החומצה הפולית לא עוזרת להיכנס להריון. לוקחים אותה כי יש מחקרים שמראים שזה מונע מומים בעובר.
מיקה היי כדי להכנס להריון קודם כל עליך להפסיק עם הגלולות וגם לעבור מס' בדיקות לראות שאין לך כל מיני וירוסים למיניהם שעלולים לסכן את העובר ולגבי החומצה פולית עליך לקחת 3 ח' לפני שאת נכנסת להריון למרות שאת לא תדעי מתי זה יכול לקרות אך תתחילי כבר עכשיו וכמו שגלית אמרה החומצה לא גורמת להכנס להריון אלא מונעת מומים בעובר. אז שיהיה לך בהצלחה, רינת.
תודה בנות