הכי דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה הסבירות שההריון נקלט אם הביוץ היה ב - 18.3 קיימתי יומים לפני באותו יום ויום אחרי חייבת תשובה בהקדם ומאז יש לי כאבי גוף + ראש חזקים
היי - אין לי תשובה מדוייקת לתת לך אבל מה שאוכל לומר לך שאו שכן נקלטת או שלא, את זה וודאי תוכלי לדעת אחרי שיהיה לך איחור לפחות שבוע ממתי שתהיי אמורה לקבל ואז כמובן תעשי בדיקת דם שהיא הכי אמינה. בינתיים אין תשובה ברורה לזה, בטח את יודעת שיש נשים שמנסות מס' חודשים לא מעטות להכנס להריון ועשות הכל ומה שקורה שההריון לא תמיד מגיע כשרוצים. מה שאני ממליצה: לא לחשוב על זה יותר מדי לעשות הכל בספונטניות וכשזה יבוא אז זה יבוא וכמובן לה להיות לחוצים הלחץ הוא הדבר שמעכב כניסה להריון. שיהיה לך בהצלחה, רינת.