גרד ותנועות עובר -תשובה מהירה בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני בשבוע 16 ורציתי לשאול אם זה הגיוני שיש לי כבר מין גרד בצידי הבטן ,די מעיק ונראה לי שזה מיובש -בכל מקרה,מרחתי קצת קרם לתינוק של גו'נסון (הורוד הזה ) -האם זה מותר ? או שיש המלצה למשהו אחר ? ודבר נוסף ,יכול להיות שתנועות עובר בשלב הזה יהיו כמו רעד של שריר לכמה שניות באיזור הבטן התחתונה ? היה לי עכשיו כמה פעמים רצופות כאלה ואני מקווה שאם זה תנועות אז זה תקין בכמות כזו ? מה הוא עושה שם סנפלינג ?! :-)9 תודה !
גרד בהריון זה דבר נורמלי .אני לא חושבת שיש בעיה עם משחות גונסון ולגבי התנועות-נראה שזה זה!! בהצלחה!