השפעת הרמת משקל כבד על מהלך ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אני בשבוע ה- 17 , הרמתי משקל של כ- 15 ק"ג למשך מספר שניות (אני שוקלת 65 ק"ג) . האם יש יכולה להיות השפעה כלשהי על העובר באותו הרגע או בשלב מאוחר יותר ? באותו היום גם עברתי סקירת מערכות ונאמר לי שהכל תקין . יכול להיות שתהיה השפעה בשלב מאוחר יותר? אנא הרגיעו אותי!!! תודה, ליאת
ליאת - ילד בן שנה וחצי - שנתיים שוקל כ-15 ק"ג. במהלך ההריון לא פעם הרמתי ילד במשקל כזה ליותר משניות ספורות - ולא קרה לי כלום. אם היה כל כך פשוט להזיק להריון תקין ע"י הרמת משקל, תאמיני לי שלא היו ועדות להפסקת הריון,... אם לא התחילו לך צירים חזקים או דימום רציני, את יכולה להיות לגמרי רגועה, ולשכוח מהנושא. (ואם יש סימנים מדאיגים, במילא מומלץ לפנות לרופא, בלי קשר). תרגישי טוב, ושיהיה לך הריון בריא ותקין !