מחזור והריון?!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן, ברצוני לשאול שאלה חשובה נתקלתי לא מעט בבנות שטוענות שאין נקלטו להריון מבלי לדעת, כלומר היה להן מחזור חודשי ורק בשלב מאוחר יותר נודע להן שהן בהריון מהי בדיוק התופעה הנ"ל והאם היא זניחה??? תודה נועם
נועם - לא מדובר במחזור, אלא בדימום. אכן יש מצב כזה (בערך בשליש מההריונות) שבו יש דימום סביב התאריך שהיה אמור להופיע המחזור, למרות שנקלט הריון. בדרך כלל הדימומים האלה נפסקים אחרי החודש השלישי, אבל יש סיפורים שנמשכו עד סוף ההריון, וההריון היה תקין.
אז איך בכל זאת יודעים אם יש הריון??? והאם הדימומים האלה הם ברמת מחזור רגיל או פחות???