דימום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בת 37 ונמצאת בשבוע ה13 ואני מדממת ומאד מפחדת האם זה נורמלי... הדימום לא חזק ויש לי לחץ בבטן
אני מציעה לך ללכת כמה שיותר מהר לרופא כדי לאבחן את הסיבה לדימום, אי אפשר לדעת בלי בדיקה אם מדובר בתופעה תקינה או לא, במיוחד אם יש כאבי בטן, אל תחכי, תבדקי כדי לדעת שהכל בסדר ותוכלי להרגע. בהצלחה
רינת, אני חויתי מצב דומה של דימומים בשבוע 8 - ניגשתי ישר למיון. שם בדקו באולטראסאונד ואח"כ גם פניתי לרופא הנשים שלי לבדיקה נוספת. ממליצה לך לא להקל ראש וללכת לבדוק ולא לחכות (אצלי דרך אגב הכל הסתיים בסדר - הדימום נפסק ואחרי מנוחה בבית ההריון ממשיך כרגיל - כרגע בשבוע 30). מקוה שהכל יהיה בסדר נועה