הרכבת משקפים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מרכיבה משקפים , בעלת מס' גבוה - 7.5 האם בגלל עובדה זו אני אצטרך לעשות ניתוח קיסרי ?כי יתכן נזק בשעת הלידה .
לגלי ,, אין קשר בין קוצר ראיה לבין צורך בניתוח .הריון אינו משפיע על הראיה וכן גם הלידה . רונית
שלום! אני דוקא יודעת שיש קשר בין הלחץ הפיזי בלידה לבין בעיות עיניים. אמא שלי מפורשות כתוצאה מהלחץ, הבעיות שלה בעיניים החמירו כתוצאה מהלידות (כל פעם קצת). רונית, אני חושבת שאינך מוסמכת לתת תשובות מהסוג שאת נותנת אלא אם כן את רופאה. לפי דעתי צריך להועץ עם רופא. מיכל