מין העובר הרבה לפני האוטרסאונד-שיטה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מתאים רק למי שיודעת בדיוק את יום ההתעברות (לא המחזור האחרון!) ועשתה בדיקת דם תוך 14 -24 יום מיום ההתעברות. לרשום לי כמה ימים עברו מיום ההתעברות עד בדיקת הדם ואת התוצאה של הבדיקה(בטא) ואני אכתוב תשובה. השיטה עובדת אבל לא להסתמך על זה יותר מידי. גם נשים שכבר יילדו מוזמנות לכתוב (כדי לראות אם זה עובד. )
יצא לי 175 בבדיקת דם 16 יום מההתעברות מה יש לי ?
נראה לי שיש לך נטייה לעובר ממין נקבה.
בטא 14-15 יום מהתעברות יצאה 81. מה זה אומר?
תרשמי את יום ההתעברות המדוייק בבקשה ,בלי זה ,לא יוצא מדוייק.