חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 25, מעוניינת להכנס להריון בפעם שניה. הרופא רשם חומצה פולית 5 מ"ג, לקחת 3 חודשים לפני שמנסים להכנס להריון. בבית המרקחת אמרו לי שהמינון ממש מופרז. זה נכון ?? 5 מ"ג זה הרבה ? זה עלול להיות מסוכן ???
ואין חשש לעודפים - זה רק ויטמין, והגוף יודע להפריש עודפים בשתן. שיהיה בהצלחה !
as far as I know the recomended doze is usually 0.4 mg. it depends on the age and your medical history. you are young. it seems too high. maybe you should ask your doctor why.
גילה, אשתי קיבלה בדיוק מינון כזה - אין לך מה לדאוג. מעבר לכך - בהתחלה היא לקחה את המינון הנמוך כפי שזיו ציינה בתשובה שלה והרופא של אישתי טוען שיש היום מחקרים שמעידים שצריך כמות גדול היותר כיון שיש להן השפעה על מניעת מומים בעובר. לדעתי אין שום סכנה - אישתי כבר בשבוע 30 והכל מתנהל כשורה.