הריון וטיסה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם ידוע על חשש לטוס בשלבי הריון ראשונים?
usually not. it can be a bit difficult if you have nausea (bchilot) and you vomit. try to get up during the flight from time to time . enjoy your flight.
חנה שלום אין סיכון ברור בטיסה בשלבי הריון מוקדמים אך לפני שלושה ימים חזרתי מסיוט בן יומיים - טסתי (טיסות ארוכות למדי) ולמרות שאיני סובלת מבחילות הריון - סבלתי נורא!!!!! מבחילות ותחושה איומה בשל הטיסות. לקח עוד יותר מיום לאחר הנחיתה עד שהתאוששתי. תכנני לעצמך עזרה ראשונה - קמומיל ומנטה או דחי הטיסה אם ניתן עד לשלב קצת יציב יותר. בכל מקרה, עצה שקיבלתי - הרבה מים וללכת הרבה במהלך הטיסה. בהצלחה