צילום רחם- למי שיודעת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם יש מישהי שעברה צילום רחם ותוכל לספר לי על בדיקה זו? האם היא כואבת? אני אשמח על כל פיסת מידע שתכולנה לתת לי תודה
שלום לך, תכנסי למנוע החיפוש של האתר, בפורומים, ותמצאי המון שאלות ותשובות הנוגעות לצילום רחם. כל טוב ובהצלחה
לפני ההריון הראשון שלי עשיתי אקוביץ' לזה את מתכוונת? אם כן זה לא כואב אולי טיפה וזה מאוד מרגיע כי אחרי הבדיקה את יודעת בדיוק מה קורה אצלך בפנים. וחוץ מזה אומרים שאחרי הבדיקה הזו יש נטייה להכנס להריון כי החומר שמחדירים מנקה את המעברים לרחם וממנו. בהצלחה