תזונה בהיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה - 15 להריוני וביצעתי בדיקת אולטרסאונד - השנייה במספר. בהפרש של שבועיים מבדיקה לבדיקה. בשתי הבדיקות נראה כי העובר מקפץ בתוך הרחם. לדעתו של הרופא העובר מגהק/משהק. שאלתי היא : האם התזונה שלי משפיעה בצורה זו או אחרת על העובר? ועל כך שהוא מקפץ ? ואם כן - כיצד עלי לשנות את התזונה ?
תזונה בריאה ומגוונת חשובה מאוד בהריון! יש לאכול אוכל מזין הכולל ירקות, פירות, ברזל, סיבים תזונתיים וכו'. כמו כן, עלייך לשתות מים!!! לא לוותר על זה-מניסיון. לפחות כ 3 ליטר של מים (לא קפה ולא משקאות דיאטטים). בהצלחה!