רבוי מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי אולטרה סאונד (שבוע 28)ויצא במי שפיר 191 ממ -רבוי יחסי. הרופא שלח אותי להעמסת סוכר-100 גרם, סריקה מורחבת ואקו לב עובר. האם זה באמת רבוי וכל הבדיקות נחוצות? (כל ההריון בסדר, גנטית וכו')
אם הרופא אמר שזה יותר מדי אז הוא יודע על מה הוא מדבר. זה יכול להעיד על סוכרת הריונית ולכן הוא שלח אותך להעמסת סוכר. רצוי שתעברי את הבדיקות האלה לטובתך ולטובת העובר שלך כדי שאפשר יהיה לטפל בבעיות אם יש .
גם אם מהלך ההריון תקין ביותר ואני לא יעמיס עליך יותר אם הרופא אמר הוא יודע מה שהוא אומר. בהצלחה תרגישי טוב והמשך הריון קל