חשש לזיהום ושיליית פתח
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 17, בתחילת השבוע היה לי דימום, באולטראסאונד נמצאה שיליית פתח חלקית שמכסה בשולייה את הפה הפנימי של צוואר הרחם. כמוכן, בשלושת השבועות האחרונים יש לי מידי פעם כאבים בנרתיק וקיבלתי כל פעם אגיסטן לאחר שהרופא איבחן פטרייה. האם יתכן שמדובר בזיהום ולא דווקא בפטרייה, כוונתי לחשש מזיהום ברחם שגורם לכאבים בנרתיק ואולי קשור גם לדימום? איך בודקים אם יש זיהום במצב כזה?
что такое bueri!?!??!
что такое buero!?!??!
???????.??.