דם טבורי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מבקשת לקבל פרטים בנושא שמירת דם טבורי. מה האפשרויות בארץ? מי מבצע? האם כדאי? כיצד מתבצע? בתודה, מיכל
אחת היא בחברה פרטית, בתשלום שנתי, ואז הדם נשמר עבור הילוד ובני משפחתו : http://www.cryo-cell-israel.com/ השניה היא בנק דם טבורי ציבורי, שקיים בכל בית חולים. הדם נמסר כתרומה, ונשמר לטובת הציבור כולו. כמובן שאופציה זו אינה עולה לכם כלום. http://www.obgyn-wolfson.org.il/Content/Articles/WolfsonArticles.asp?Article=776 חשוב לזכור שמדובר במחקר נסיוני, ואין עדיין הוכחות אם אכן ניתן לרפא בעתיד אדם מדם טבורי שלו כילוד. בהצלחה, ולידה קלה !